Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na hlavný obsah
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu

Doména kosickazupa.sk

Toto je oficiálna webová stránka Košického samosprávneho kraja.
Oficiálne stránky využívajú doménu kosickazupa.sk.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj
  • Ikona Facebook
  • Ikona Instagram
  • Ikona Youtube
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu
  • Samosprávny kraj
    Predseda
    Podpredsedovia
    Zastupiteľstvo
    Úrad KSK
    Kontrola
    Organizácie
    Právnické osoby
    Kompetencie
  • Úradná tabuľa
    Povinné informácie
    VZN a legislatíva
    Majetok KSK
    Financie
    Personalistika
    Projekty
    Rozvoj regiónu
    Elektronické služby
  • Smart región
    Aktuality
    Fakty o kraji
    Informačné centrá
    Obce a mestá Košického kraja
    Región Abov
    Región Gemer
    Región Spiš
    Región Zemplín
    Geoportál KSK
    Terra Incognita
    Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    Viac o transparentnom kraji
    Otvorená samospráva
    Predaj a nájom majetku
    Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    Participácia
    Prístup k informáciám
    Zmluvy, faktúry, objednávky
    Rodová rovnosť
    Mediálna politika
    Regionálny rozvoj a životné prostredie
    Územné plánovanie
    Verejné obstarávanie v kraji
    Sociálna politika v kraji
    Rozpočet v kraji
    Zdravotná politika v kraji
    Doprava v kraji
    Kultúra v kraji
    Cestovný ruch v kraji
    Školstvo v kraji
    Šport v kraji
    Projekty a investície
    Často kladené otázky
    Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Úradná tabuľa
    • Povinné informácie
      • Povinné informácie
      • Úrad Košického samosprávneho kraja
      • Zmluvy
      • Objednávky
      • Faktúry
      • Verejné obstarávanie
        • Aktuálne obstarávania KSK
        • Prehľad všetkých obstarávateľov
        • Archív verejného obstarávania
        • Nadlimitné a podlimitné zákazky
        • Archív štvrťročných zhrnutí
        • Plán verejných obstarávaní
      • Dotácie
        • Dotácie – základné informácie
        • Individuálne dotácie - Participácia
        • Individuálne dotácie
        • Dotačná schéma
        • Často kladené otázky
        • Schválené / neschválené dotácie
        • Archív žiadostí do roku 2020
        • Dotačná komisia KSK
      • Stavebný úrad
      • Civilná ochrana
      • Spracúvanie osobných údajov
      • Petície
      • Správne konania
        • Aktuálne správne konania
        • Archív správnych konaní
      • Sadzobník správnych poplatkov
        • Aktuálny sadzobník poplatkov
        • Podanie žiadosti o informácie
    • VZN a legislatíva
      • Materiály na pripomienkovanie
        • Aktuálne materiály na pripomienkovanie
        • Archív materiálov na pripomienkovanie
        • Záverečný účet KSK za rok 2024
      • Všeobecne záväzné nariadenia
      • Iná legislatíva
    • Majetok KSK
      • Predaj majetku
        • Obchodné verejné súťaže
        • Dražby
        • Zámery na priamy predaj
        • Prevody majetku z dôvodu hodného osobitného zreteľa
        • Ponuky na predaj majetku
        • Staršie archívy
      • Prenájom majetku
        • Obchodné verejné súťaže
        • Priamy prenájom
        • Dražby
        • Prenájom majetku z dôvodu hodného osobitného zreteľa
        • Staršie archívy
      • Prebytočný nehnuteľný majetok
      • Povinné informácie k majetku
      • Správa majetku KSK
      • Zásady hospodárenia s majetkom KSK
    • Financie
      • Rozpočet
      • Výročná správa
      • Záverečný účet
      • Cenová regulácia a cenová kontrola
        • O cenovej regulácii a kontrole
        • Cenové rozhodnutia
        • Cenová kontrola
        • Podnety
    • Personalistika
    • Projekty
      • Programové obdobie 2021 - 2027
        • PHSR
        • Programové obdobie 2021 - 2027
        • Program Slovensko 2021 - 2027
        • Plán obnovy
        • Programy cezhraničnej spolupráce
        • Projekty
      • Programové obdobie 2014 – 2020
        • PHSR
        • Európa 2020
        • Legislatíva
        • Teritoriálna spolupráca
        • Operačné programy
        • OP - mestá a obce
        • Zamestnanosť
      • Programové obdobie 2007 – 2013
        • Národný strategický referenčný rámec
        • Legislatíva ES
        • Operačné programy
        • Teritoriálna spolupráca
      • Projekty a zámery - rok 2025
      • Projekty a zámery - rok 2024
      • Ukončené projekty - rok 2023
      • Tabačka
    • Rozvoj regiónu
      • PHRSR KSK na roky 2023 – 2027
      • PHSR KSK na roky 2016 - 2022
        • PHSR KSK na roky 2016 - 2022
        • Dokumenty
        • SEA PHSR KSK 2016-2022
        • Index regionálnej identity
        • Vyhodnotenie PHSR
      • Dokumenty a publikácie
      • Integrovaná územná stratégia
    • Elektronické služby

Elektronické služby

  • Úvod
  • Úradná tabuľa
  • Elektronické služby

Zdravotníctvo

Podávanie žiadosti o vydanie povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia z dôvodu zmeny

Žiadosť o vydanie povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia z dôvodu zmeny

(§ 17 zákona č. 578/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov)

Žiadosť o vydanie povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia z dôvodu zmeny zabezpečuje Oddelenie zdravotníctva Úradu KSK.

Akým spôsobom môžem podať žiadosť?

  • elektronicky cez portál www.slovensko.sk,
  • osobne do podateľne Úradu KSK,
  • zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK.

Ako vyplním žiadosť elektronicky?

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli www.slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli www.slovensko.sk.

Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie.

Aké údaje má obsahovať žiadosť, ktorú podávam elektronicky?

Právna forma: výber právnej formy žiadateľa - fyzická osoba (podnikateľ) alebo právnická osoba. Na základe výberu právnej formy sa pri elektronickom podaní rozbalia ďalšie polia na identifikáciu žiadateľa.

Typ zmeny: identifikácia údajov, ktoré žiadate zmeniť.

Žiadateľ: identifikácia žiadateľa. Pri elektronickom podaní údaje vyplní systém podľa prihláseného používateľa, ak je ním žiadateľ. V prípade že prihlásený používateľ nie je zároveň žiadateľ, ale iba podáva žiadosť za žiadateľa, a nemá zastupovanie v schránke UPVS, potom je nutné údaje vypísať manuálne.[ZB1]

Požadovaná zmena: popis požadovanej zmeny.

V prípade právnickej osoby:

Štatutárny orgán: identifikácia právnickej osoby. Pri elektronickom podaní ďalšie štatutárne orgány pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAT (umiestnené pod sekciou Štatutárny orgán - Kontaktné údaje).

V prípade právnickej osoby výber požadovanej zmeny rozbalí pri elektronickom podaní ďalšie polia na identifikáciu zmeny, prípadne odborného zástupcu a zdravotníckeho zariadenia. Pri elektronickom podaní ďalšie zmeny pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAT.

Čestné prehlásenie

Žiadateľ označením tlačidla „Čestne vyhlasujem“ označí svoje čestné prehlásenie podľa textu v žiadosti.

Ako doručím žiadosť osobne alebo poštou ?

Pokiaľ nevyužívate elektronickú službu, formulár je potrebné vytlačiť, vyplniť, podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami osobne alebo poštou doručiť do podateľne Úradu KSK.

Aké prílohy musím doložiť k žiadosti?

Ak som fyzická osoba – podnikateľ:

  • Pri zmene miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia:
    • Údaje podľa osobitného predpisu potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom, v ktorých sa bude zdravotná starostlivosť poskytovať, alebo zmluvu o nájme priestorov, zmluvu o podnájme priestorov alebo zmluvu o výpožičke priestorov, ak žiadateľ o povolenie nie je ich vlastníkom.
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.
  • Pri zmene odborného zamerania:
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon zdravotníckeho povolania.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.

 

  • Pri zmene druhu činnosti:
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon zdravotníckeho povolania.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.

Ak som právnická osoba:

  • Pri zmene miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • Údaje podľa osobitného predpisu potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom, v ktorých sa bude zdravotná starostlivosť poskytovať, alebo zmluvu o nájme priestorov, zmluvu o podnájme priestorov alebo zmluvu o výpožičke priestorov, ak žiadateľ o povolenie nie je ich vlastníkom.
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.
  • Pri zmene odborného zamerania spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.

 

  • Pri zmene odborného zástupcu spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
  • Pri zmene druhu činnosti spoločnosť predkladá nasledovné doklady:
    • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
    • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu.
    • Čestné vyhlásenie, že sa nezmenili ostatné údaje, na ktorých základe sa vydalo pôvodné povolenie.
    • Požiadať o schválenie ordinačných hodín.

Koľko stojí vydanie povolenia?

Táto služba podlieha zaplateniu správneho poplatku v zmysle zákona č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov.

Po vydaní rozhodnutia o povolení Vám budú mailom zaslané údaje na úhradu správneho poplatku, kde budete mať uvedené číslo účtu v tvare IBAN, variabilný symbol.

Výška správneho poplatku je účtovaná nasledovne:

Právnická osoba:

  • elektronická forma podania - 25 EUR
  • papierová forma podania - 50 EUR

Fyzická osoba-podnikateľ:

  • elektronická forma podania - 25 EUR
  • papierová forma podania - 50 EUR

Podávanie žiadosti o vydanie povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia

Žiadosť o vydanie povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia

(§ 13 zákona č. 578/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov)

Vydávanie povolení na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia zabezpečuje Oddelenie zdravotníctva Úradu KSK. Držiteľ povolenia je oprávnený prevádzkovať zdravotnícke zariadenie.

Akým spôsobom môžem podať žiadosť?

  • elektronicky cez portál www.slovensko.sk,
  • osobne do podateľne Úradu KSK,
  • zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK.

Ako vyplním žiadosť elektronicky?

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli www.slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli www.slovensko.sk.

Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie.

Aké údaje má obsahovať žiadosť, ktorú podávam elektronicky?

Právna forma: výber právnej formy žiadateľa - fyzická osoba (podnikateľ) alebo právnická osoba. Na základe výberu právnej formy sa pri elektronickom podaní rozbalia ďalšie polia na identifikáciu žiadateľa.

Žiadateľ: identifikácia žiadateľa. Pri elektronickom podaní údaje vyplní systém podľa prihláseného používateľa, ak je ním žiadateľ. V prípade že prihlásený používateľ nie je zároveň žiadateľ, ale iba podáva žiadosť za žiadateľa, a nemá zastupovanie v schránke UPVS, potom je nutné údaje vypísať manuálne. [ZB1] Pri elektronickom podaní je nutné v prípade, ak miesto trvalého pobytu nie je na území SR, označiť pole prechodný pobyt a rozbalia ďalšie polia na vyplnenie prechodného pobytu na území SR.

V prípade právnickej osoby:

Štatutárny orgán: identifikácia právnickej osoby. Pri elektronickom podaní je nutné v prípade ak miesto trvalého pobytu nie je na území SR, označiť pole prechodný pobyt a rozbalia ďalšie polia na vyplnenie prechodného pobytu na území SR. Pri elektronickom podaní ďalšie štatutárne orgány pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAT (umiestnené pod sekciou Štatutárny orgán - Kontaktné údaje).

Zdravotnícke zariadenie

Uvádzajú sa údaje na identifikáciu zdravotníckeho zariadenia.

Odborný zástupca: identifikácia odborného zástupcu.

Pri elektronickom podaní ďalšie zdravotnícke zariadenia spolu s odborným zástupcom pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAŤ (umiestnené pod sekciou Kontaktné údaje - Odborný zástupca).

Pracovník zdravotníckeho zariadenia

Uvádzajú sa údaje na identifikáciu lekárov, sestier a administratívnych pracovníkov. Pri elektronickom podaní ďalších lekárov, sestry alebo administratívnych pracovníkov pridávate pomocou zeleného tlačidla PRIDAŤ.

Čestné prehlásenie

Žiadateľ označením tlačidla „Čestne vyhlasujem“ označí svoje čestné prehlásenie podľa textu v žiadosti.

Pri odoslaní žiadosti je vyžadované elektronické podpísanie kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP). Bez podpisu nie je možné žiadosť odoslať. Rozpracovanú žiadosť nájdete vo svojej schránke slovensko.sk, v časti „Rozpracované.“

Ako doručím žiadosť osobne alebo poštou ?

Pokiaľ nevyužívate elektronickú službu, formulár je potrebné vytlačiť, vyplniť, podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami osobne alebo poštou doručiť do podateľne Úradu KSK.

Aké prílohy musím doložiť k žiadosti?

Ak som fyzická osoba – podnikateľ:

  • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon zdravotníckeho povolania.
  • Údaje podľa osobitného predpisu potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom, v ktorých sa bude zdravotná starostlivosť poskytovať, alebo zmluvu o nájme priestorov, zmluvu o podnájme priestorov alebo zmluvu o výpožičke priestorov, ak žiadateľ o povolenie nie je ich vlastníkom.
  • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
  • Čestné vyhlásenie, že v období dvoch rokov pred podaním žiadosti nemala zrušené povolenie z dôvodov ustanovených v § 19 ods. 1 písm. c) a d) a že údaje uvedené v žiadosti a predložené listiny sú pravdivé.

Ak som právnická osoba:

  • Právoplatné rozhodnutie o vydaní licencie na výkon činnosti odborného zástupcu.
  • Údaje podľa osobitného predpisu potrebné na účel overenia vlastníckeho práva k priestorom, v ktorých sa bude zdravotná starostlivosť poskytovať, alebo zmluvu o nájme priestorov, zmluvu o podnájme priestorov alebo zmluvu o výpožičke priestorov, ak žiadateľ o povolenie nie je ich vlastníkom.
  • Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o návrhu na uvedenie priestorov do prevádzky, alebo kópiu oznámenia, ktoré žiadateľ príslušnému orgánu verejného zdravotníctva predložil podľa osobitného predpisu pri zmene osoby prevádzkovateľa bez zmeny podmienok prevádzky na priestory, na ktoré bolo vydané rozhodnutie.
  • Čestné vyhlásenie, že v období dvoch rokov pred podaním žiadosti nemala zrušené povolenie z dôvodov ustanovených v § 19 ods. 1 písm. c), d) alebo e) a že údaje uvedené v žiadosti a predložené listiny sú pravdivé.

Koľko stojí vydanie povolenia?

Po vydaní rozhodnutia o povolení Vám budú mailom zaslané údaje na úhradu správneho poplatku, kde budete mať uvedené číslo účtu v tvare IBAN, variabilný symbol.

Táto služba podlieha zaplateniu správneho poplatku v zmysle zákona č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov.

Výška správneho poplatku je účtovaná nasledovne:

Právnická osoba:

  • elektronická forma podania - 450 EUR
  • papierová forma podania - 500 EUR

Fyzická osoba-podnikateľ:

  • elektronická forma podania - 40 EUR
  • papierová forma podania - 80 EUR

Aké povinnosti mám po vydaní povolenia na prevádzkovanie zariadenia?

Po vydaní povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia je poskytovateľ povinný:

  • požiadať o schválenie ordinačných hodín,
  • zaslať samosprávnemu kraju príslušnému podľa miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia cenník všetkých zdravotných výkonov podľa § 79 ods. 1 písm. g) zákona 578/2004 Z. z.,
  • zaslať samosprávnemu kraju príslušnému podľa miesta prevádzkovania zdravotníckeho zariadenia zoznam zdravotných výkonov a služieb, pri ktorých možno požadovať úhradu podľa § 79 ods. 1 písm. zq) zákona 578/2004 Z. z. (v prípade, len ak ide o poskytovateľa, s ktorým má zdravotná poisťovňa uzatvorenú zmluvu podľa osobitného predpisu).

Podávanie žiadosti o schválenie ordinačných hodín

(§ 46 ods. 1 písm. m) zák. č. 576/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov)

Držiteľ povolenia na prevádzkovanie zdravotníckeho zariadenia je povinný Úrad KSK požiadať o schválenie ordinačných hodín alebo ich zmenu.

Zdravotnícke zariadenia sú povinné podľa §79 ods. 1 písm. za) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti umiestniť ordinačné hodiny, schválené samosprávnym krajom na viditeľnom mieste a tieto aj dodržiavať.

Na základe akého zákona mám povinnosť požiadať o schválenie?

Zoznam právnych predpisov, ktoré súvisia s poskytovanou službou a na základe ktorých musí poskytovateľ požiadať Úrad KSK o schválenie alebo zmenu:

  • Zákon č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • Zákon č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Kto môže požiadať o schválenie alebo zmenu?

Poskytovateľ zdravotnej starostlivosti, to znamená každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá prevádzkuje zdravotnícke zariadenie.

Akým spôsobom môžem podať žiadosť?

  • elektronicky cez portál www.slovensko.sk,
  • osobne do podateľne Úradu KSK,
  • zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK alebo
  • prostredníctvom webového rozhrania ambulancia.e-vuc.sk.

Pokiaľ nemáte prístupové meno a heslo na ambulancia.e-vuc.sk, je potrebné požiadať CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk.

Aké údaje má obsahovať žiadosť o schválenie alebo zmenu?

V písomnom oznámení by mali byť uvedené základné identifikačné údaje poskytovateľa ako jeho: druh zdravotníckeho zariadenia, odborné zameranie, miesto prevádzkovania (ulica, súpisné číslo/orientačné číslo, obec, PSČ), identifikátor zdravotníckeho zariadenia a zároveň požadovaný návrh ordinačných hodín (ako časový rozsah hodín od-do).

Aký má byť rozsah ordinačných hodín?

Všeobecná ambulancia pre dospelých musí mať schválené ordinačné hodiny v rozsahu najmenej 35 hodín týždenne, pričom aspoň dvakrát do týždňa najmenej do 15. hodiny (ak výnimočne samosprávny kraj neschválil ordinačné hodiny v menšom rozsahu).

Všeobecná ambulancia pre deti a dorast musí mať schválené ordinačné hodiny v rozsahu najmenej 35 hodín týždenne, pričom ordinovať musí každý pracovný deň a z toho aspoň 1 deň do týždňa najmenej do 16. hodiny (ak výnimočne samosprávny kraj neschválil ordinačné hodiny v menšom rozsahu).

V prípade žiadosti o schválenie ordinačných hodín v menšom rozsahu, ako vyplýva zo všeobecne záväzných právnych predpisov je potrebné do žiadosti uviesť aj dôvody hodné osobitného zreteľa a preukázať ich príslušnými dokladmi.

Oznámenie o neprítomnosti poskytovateľa zdravotníckej starostlivosti

(§ 79 ods. 1 písm. j) zák. č. 578/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov)

Na základe akého zákona mám povinnosť oznámiť neprítomnosť?

Podľa § 79 ods. 1 písm. j) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, poskytovateľ, ktorý je držiteľom povolenia alebo držiteľom licencie na výkon samostatnej zdravotníckej praxe, je povinný zabezpečiť zastupovanie v rozsahu povolenia počas dočasnej neprítomnosti a súčasne na viditeľnom mieste bezodkladne uviesť poskytovateľa, ktorý vykonáva zastupovanie a túto skutočnosť oznámiť príslušnému samosprávnemu kraju.

Kto je povinný oznámiť neprítomnosť?

Poskytovateľ zdravotnej starostlivosti, to znamená každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá prevádzkuje zdravotnícke zariadenie.

Aké údaje má obsahovať oznámenie o neprítomnosti?

V písomnom oznámení by mali byť uvedené základné identifikačné údaje poskytovateľa ako jeho: druh zdravotníckeho zariadenia, odborné zameranie, miesto prevádzkovania (ulica, súpisné číslo/orientačné číslo, obec, PSČ), identifikátor zdravotníckeho zariadenia, časový údaj o neprítomnosti (od - do) a zároveň základné údaje o zastupujúcom poskytovateľovi.

Zastupovanie musí byť medzi poskytovateľmi navzájom dohodnuté, aby sa predišlo rôznym nedorozumeniam a sťažnostiam zo strany pacientov.

Akým spôsobom môžem oznámiť neprítomnosť?

  • elektronicky cez portál www.slovensko.sk,
  • osobne do podateľne Úradu KSK,
  • zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK alebo
  • prostredníctvom webového rozhrania ambulancia.e-vuc.sk.

Pokiaľ nemáte prístupové meno a heslo na ambulancia.e-vuc.sk, je potrebné požiadať CRYSTAL CONSULTING, s.r.o.: tel. 032/ 6510 212, e-mail: helpdesk@e-vuc.sk.

Podávanie podnetu voči poskytovateľovi zdravotnej a lekárenskej starostlivosti

Informácie o službe

Samosprávny kraj pri prenesenom výkone štátnej moci vykonáva, okrem iného, dozor nad poskytovaním zdravotnej starostlivosti v rozsahu ustanovenom zákonom č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a dozor nad poskytovaním lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni, vo výdajni zdravotníckych pomôcok, vo výdajni ortopedicko-protetických zdravotníckych pomôcok a vo výdajni audio-protetických zdravotníckych pomôcok podľa zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

V prípade podozrenia na porušenie povinností poskytovateľom zdravotnej starostlivosti alebo poskytovateľom lekárenskej starostlivosti možno podať Košickému samosprávnemu kraju podnet na prešetrenie. Postup pri vybavovaní podnetu upravuje usmernenie Oddelenia zdravotníctva úradu Košického samosprávneho kraja.

Pre koho je služba určená ?

Služba je určená pre FO, PO a orgány verejnej moci.

Za akým účelom je služba poskytovaná ?

Služba je poskytovaná pre FO, PO a orgány verejnej moci, na základe ktorej sa môžu domáhať ochrany práv a právom chránených záujmov svojich alebo inej osoby s jej súhlasom, o ktorých sa domnievajú, že boli porušené postupom poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.

Ako podať podnet ?

Podnet je podľa usmernenia možné podať:

  • písomne:
  • v listinnej podobe; podnet je potrebné doručiť poštou alebo osobne do podateľne Úradu Košického samosprávneho kraja,
  • elektronickej podobe; podnet je potrebné doručiť Košickému samosprávnemu kraju:
  • prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy, resp. elektronickej podateľne alebo
  • ako naskenovaný dokument elektronickou poštou
  • ústne do zápisnice na oddelení zdravotníctva Úradu Košického samosprávneho kraja.

Náležitosti podnetu

Podnet musí obsahovať:

  • označenie orgánu, ktorému je adresovaný
  • meno, priezvisko, dátum narodenia, adresu trvalého pobytu podávateľa podnetu, ak je ním fyzická osoba
  • obchodné meno alebo názov, sídlo, IČO, ak je ním právnická osoba
  • názov a sídlo podávateľa podnetu, ak je ním orgán verejnej moci
  • kontaktné údaje (telefón, e-mail)
  • označenie poskytovateľa, proti ktorému podnet smeruje
  • odôvodnenie podnetu:
  • opis postupu poskytovateľa, ktorým malo dôjsť k porušeniu konkrétnych práv alebo právom chránených záujmov podávateľa podnetu a označenie, čoho sa podávateľ podnetu domáha alebo
  • opis konkrétneho nedostatku na strane poskytovateľa
  • vyhlásenie o oboznámení sa s informáciou o spracúvaní osobných údajov Košickým samosprávnym krajom, ktorá je zverejnená na webovom sídle Košického samosprávneho kraja , ak podávateľom podnetu je fyzická osoba
  • vlastnoručný podpis podávateľa podnetu alebo autorizáciu kvalifikovaným elektronickým podpisom podávateľa.

Podnet musí byť zrozumiteľný a čitateľný.

Povinné prílohy k podnetu

Ak podávateľ podnetu je zastúpený, k podnetu musí byť pripojená listina preukazujúca oprávnenie zástupcu konať v mene podávateľa podnetu a zastupovať ho vo veci podania a vybavovania podnetu.

K podnetu, ktorým sa sleduje ochrana práv alebo právom chránených záujmov inej fyzickej alebo právnickej osoby než podávateľa podnetu, musí byť pripojený súhlas dotknutej fyzickej alebo právnickej osoby s podaním a vybavením podnetu opatrený jej vlastnoručným podpisom, resp. ňou autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom, ak ide o súhlas v elektronickej podobe. Podnet musí zároveň obsahovať kontaktné údaje (telefón, e-mail) fyzickej alebo právnickej osoby, ochrana práv alebo právom chránených záujmov ktorej sa podnetom sleduje.

Spôsob použitia služby

Službu je možné realizovať elektronicky prostredníctvom Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS), Listinne prostredníctvom pošty, Listinne osobným podaním do podateľne Úradu Košického samosprávneho kraja alebo ústne do zápisnice na oddelení zdravotníctva Úradu Košického samosprávneho kraja.

Poplatok

Za podanie podnetu nie je účtovaný poplatok.

Všeobecné informácie o elektronickej komunikácií

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli slovensko.sk.

Návod na inštaláciu balíčka aplikácií: Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie. Návod na inštaláciu je popísaný v dokumente na portáli slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli slovensko.sk.

Podrobnosti o elektronickej komunikácii a technických predpokladoch bezproblémovej komunikácie nájdete na stránkach Elektronickej komunikácie.

Link na papierovú verziu formulára: Podnet

Územné plánovanie

Podávanie žiadosti o záväzné stanovisko orgánu územného plánovania pre konanie začaté do 31.03.2025

Žiadosť o záväzné stanovisko orgánu územného plánovania pre konanie začaté do 31.03.2025

Stavebný úrad môže stavebníka vyzvať, aby k vydaniu územného rozhodnutia, či iného povoľovacieho konania začatého pred 31.03.2025 doložil okrem iného aj záväzné stanovisko súladu so záväznou časťou územnoplánovacej dokumentácie v súlade s ustanoveniami zákona 200/2022Z.z. Ak obec nemá územný plán, príslušným orgánom územného plánovania na vydanie záväzného stanoviska je samosprávny kraj, ktorý je príslušný na vydanie takéhoto stanoviska.

Akým spôsobom môžem podať žiadosť?

  • Elektronicky cez portál www.slovensko.sk
  • Osobne do podateľne Úradu KSK
  • Zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK

Ako vyplním žiadosť elektronicky?

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli www.slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli www.slovensko.sk.

Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie.

Aké údaje má obsahovať žiadosť, ktorú podávam elektronicky?

Časť A

  • Identifikácia žiadateľa
    • Právna forma - výber právnej formy žiadateľa - fyzická osoba (podnikateľ) alebo právnická osoba. Na základe výberu právnej formy sa pri elektronickom podaní rozbalia ďalšie polia na identifikáciu žiadateľa.
    • Zastupovaný – v prípade zaškrtnutia sa rovnako rozbalia polia na identifikáciu zatupujúcej osoby

Časť B

  • Základné údaje o stavbe
    • Vyberte, pre aký typ povoľovacieho konania stanovisko žiadate (výber z rozbaľovacieho menu)
    • Identifikačné údaje stavby
      • Vyplnia sa polia s názvom stavby, katastrálnym územím, názvom obce a parcelnými číslami

Časť C

  • Údaje o projektovej dokumentácii
    • vyplnia sa údaje o zodpovednom projektantovi, dátum vyhotovenia projektovej dokumentácie
    • stupeň projektovej dokumentácie a druh navrhovanej stavby je možné vybrať z rozbaľovacieho menu
    • Popis navrhovanej stavby so stručnou charakteristikou územia (údaje z projektovej dokumentácie)

Časť D

  • Nahratie príloh v zmysle pokynov, uvedených na stránke. Minimálny rozsah projektovej dokumentácie je:
    • urbanistické začlenenie stavby do územia,
    • jednoduchý situačný výkres súčasného stavu územia na podklade katastrálnej mapy so zakreslením navrhovanej stavby a jej polohy s vyznačením väzieb na okolie (ďalej len „zastavovací plán“); ak ide o návrh na vydanie záväzného stanoviska pre umiestnenie líniovej stavby alebo zvlášť rozsiahlej stavby s veľkým počtom účastníkov konania, alebo pre využitie územia, ak sa týka rozsiahleho územia, zastavovací plán tvorí situačný výkres súčasného stavu územia na podklade mapového podkladu v mierke 1:10 000 až 1: 50 000 s vymedzením hraníc územia, ktoré je predmetom návrhu, a s vyznačením širších vzťahov k okoliu,
    • architektonické riešenie stavby, jej hmotové členenie,
    • vzhľad a pôdorysné usporiadanie stavby,
    • údaje o základnom stavebnotechnickom a konštrukčnom riešení stavby,
    • údaje o požiadavkách stavby na dopravné napojenie vrátane parkovania a návrh napojenia stavby na dopravné vybavenie územia a jestvujúce siete a zariadenia technického vybavenia.
    • iná príloha (podľa povahy stavby)

Ako vyplním žiadosť osobne, alebo poštou?

Pokiaľ nevyužívate elektronickú službu, vyplnený formulár žiadosti, zverejnený na stránke Záväzné stanovisko | Košický samosprávny kraj - Oficiálna stránka , je potrebné podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami osobne alebo poštou doručiť do podateľne Úradu KSK.

Aké prílohy musím doložiť k žiadosti?

Prílohou žiadosti o záväzné stanovisko je stavebný zámer, alebo projekt stavby. Za správnosť a úplnosť stavebného zámeru zodpovedá projektant.

Koľko stojí vydanie záväzného stanoviska?

Táto služba nepodlieha zaplateniu správneho poplatku. Služba je poskytovaná bezplatne.

Aké sú lehoty na vydanie záväzného stanoviska?

Stanovisko bude vydané v lehote do 90 dní, ak ide o stavbu dopravnej infraštruktúry, stavbu technickej infraštruktúry, stavbu jadrových zariadení, stavbu súvisiacu s jadrovým zariadením a stavbu významnej investície, inak v lehote do 60 dní od doručenia žiadosti stavebníka.

Kde sa mám obrátiť, ak potrebujem pomoc?

Kontaktným bodom pri vydávaní záväzných stanovísk je Oddelenie územného plánovania a strategických investícií KSK Územné plánovanie | Košický samosprávny kraj - Oficiálna stránka

Podávanie žiadosti o záväzné stanovisko orgánu územného plánovania pre konanie začaté od 01.04.2025

Žiadosť o záväzné stanovisko orgánu územného plánovania pre konanie začaté od 01.04.2025

Stavebný úrad môže stavebníka vyzvať, aby k vydaniu rozhodnutia o stavebnom zámere doložil okrem iného aj záväzné stanovisko súladu so záväznou časťou územnoplánovacej dokumentácie v súlade s ustanoveniami zákona 200/2022Z.z. a zákona č. 25/2025 Z.z. Ak obec nemá územný plán, príslušným orgánom územného plánovania na vydanie záväzného stanoviska je samosprávny kraj, ktorý je príslušný na vydanie takéhoto stanoviska.

Akým spôsobom môžem podať žiadosť?

  • Elektronicky cez portál www.slovensko.sk
  • Osobne do podateľne Úradu KSK
  • Zaslaním dokumentov poštou na adresu Úradu KSK

Ako vyplním žiadosť elektronicky?

Prihlásenie na Ústredný portál verejnej správy a do elektronickej schránky: postup je popísaný v návode publikovanom na portáli www.slovensko.sk.

Všetky návody na elektronickú komunikáciu sú dostupné na portáli www.slovensko.sk.

Ak chcete využívať občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) na aktívnu elektronickú komunikáciu, okrem čítačky čipových kariet, bezpečnostného osobného kódu (BOK) a nahratých certifikátov potrebujete príslušné softvérové vybavenie.

Aké údaje má obsahovať žiadosť, ktorú podávam elektronicky?

Časť A

  • Typ žiadosti
    • Vyberte, pre aký typ povoľovacieho konania stanovisko žiadate (výber z rozbaľovacieho menu)

Časť B

  • Identifikácia žiadateľa
    • Právna forma - výber právnej formy žiadateľa - fyzická osoba (podnikateľ) alebo právnická osoba. Na základe výberu právnej formy sa pri elektronickom podaní rozbalia ďalšie polia na identifikáciu žiadateľa.
    • Zastupovaný – v prípade zaškrtnutia sa rovnako rozbalia polia na identifikáciu zatupujúcej osoby

Časť C

  • Identifikačné údaje stavby, alebo súboru stavieb
    • Typ stavby – rozdelenie na samostatné stavby, alebo súbor stavieb v zmysle stavebného zákona
    • Miesto stavby – po zaškrtnutí sa rozbalia polia pre identifikáciu stavieb. Nezaškrtnutie znamená, že stavba nemá pridelenú adresu a adresa sa nevyplňuje (stavba „na zelenej lúke“)
    • Stavebné pozemky – identifikácia stavebného pozemku. Po stačení „pridať“ je možné pridávať viacero stavebných pozemkov

 

  • Základné údaje o stavbe, alebo súbore stavieb
    • Polia určené pre uvedenie názvu stavby a členenia v zmysle platnej vyhlášky (výber z rozbaľovacieho menu)
      • V prípade potreby je možné pridávať viacero stavebných objektov a prevádzkových súborov hlavnej stavby
    • Ostatné stavby - Čísla a názvy všetkých ostatných stavieb (ak ide o súbor stavieb)
      • V prípade potreby je možné pridávať viacero stavebných objektov a prevádzkových súborov ostatných stavieb
    • Identifikácia predchádzajúcich dokumentov k stavbe – vyplnia sa čísla a názvy stanovísk, ktoré boli vydané pred podaním žiadosti a sú relevantným podkladom k vydaniu záväzného stanoviska

Časť D

  • Nahratie príloh v zmysle pokynov, uvedených na stránke (možnosť nahrať stavebný zámer, splnomocnenie, osobitné tlačivo dotknutého orgánu, iné)

Ako vyplním žiadosť osobne, alebo poštou?

Pokiaľ nevyužívate elektronickú službu, vyplnený formulár žiadosti, zverejnený na stránke Záväzné stanovisko | Košický samosprávny kraj - Oficiálna stránka , je potrebné podpísať a spolu s prípadnými priloženými prílohami osobne alebo poštou doručiť do podateľne Úradu KSK.

Aké prílohy musím doložiť k žiadosti?

Prílohou žiadosti o záväzné stanovisko je stavebný zámer. Za správnosť a úplnosť stavebného zámeru zodpovedá projektant.

Koľko stojí vydanie záväzného stanoviska?

Táto služba nepodlieha zaplateniu správneho poplatku. Služba je poskytovaná bezplatne.

Aké sú lehoty na vydanie záväzného stanoviska?

Orgán územného plánovania je povinný vydať záväzné stanovisko dotknutého orgánu v lehote 30 dní pre stavby, ktoré sa ohlasujú, a pre jednoduché stavby, v lehote 90 dní pre vyhradené stavby a v lehote 60 dní pre ostatné stavby.

Kde sa mám obrátiť, ak potrebujem pomoc?

Kontaktným bodom pri vydávaní záväzných stanovísk je Oddelenie územného plánovania a strategických investícií KSK Územné plánovanie | Košický samosprávny kraj - Oficiálna stránka

 

Boli tieto informácie pre vás užitočné? Je táto stránka užitočná?
Našli ste na stránke chybu?
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Aby sme vedeli zlepšiť obsah na tejto stránke, chceli by sme vedieť o Vašej skúsenosti so stránkou. Pošleme Vám link na formulár spätnej väzby. Jeho vyplnenie Vám zaberie iba 2 minúty.

Vyplniť prieskum

Pomôžte nám zlepšiť kosickazupa.sk

Prosím nevpisujte žiadne osobné informácie (meno, kontakt a iné).


You can enter up to 350 characters
Súhlas so spracovaním údajov

* Týmto udeľujem v zmysle článku 6 a článku 7 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov spoločnosti webex.digital s.r.o. súhlas so spracovaním mojich osobných údajov v rozsahu: Meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefón za účelom kontaktovania klienta.

Viac informácií o ochrane osobných údajov

Košický samosprávny kraj:

Adresa:
Úrad Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1
042 66 Košice

Telefón informátor: 055 7268 111
Email: vuc@vucke.sk

Výber z kraja:

  • Aktuality
  • Videá z kraja
  • Úradná tabuľa
  • Dotácie VÚC
  • Kontakty na ZSS
  • Kontakty VÚC

Pre médiá:

Symboly košického samosprávneho kraja
Dizajn manuál | PDF | 15.48 Mb
Tlačové verzie loga KSK | ZIP | 0.45 Mb

Rýchle odkazy:

  • Ochrana osobných údajov
  • Súbory cookies
  • Mapa stránok
  • RSS
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Interné odkazy pre zamestnancov KSK
  • Dôležité oznamy
Facebook Instagram Youtube Vytlačiť stránku

Prevazdkovateľ služby je Košický samosprávny kraj
Vytvorené v súlade s Jednotným dizajn manuálom elektronických služieb.

Táto stránka je chránená službou reCAPTCHA a platia pre ňu Zásady ochrany súkromia a Zmluvné podmienky spoločnosti Google.

Domovská stránka obce Košický samosprávny kraj
Košický
samosprávny
kraj

Košický samosprávny kraj
Oficiálna stránka

  • Samosprávny kraj
    • Predseda
      • - O predsedovi
      • - Kalendár predsedu
      • - Kancelária predsedu
      • - Doterajší predsedovia
      • - Cena KSK a predsedu KSK
      • - Čestná cena predsedu KSK
      • - Osobnosti KSK
    • Podpredsedovia
    • Zastupiteľstvo
      • - Poslanci
      • - Zasadnutia
      • - Uznesenia
      • - Komisie
      • - Dokumenty zastupiteľstva
      • - Otvorená samospráva
    • Úrad KSK
      • - O úrade KSK
      • - Organizačná štruktúra
      • - Riaditeľ Úradu KSK
      • - História sídla KSK
    • Kontrola
      • - Kontrolná činnosť v KSK
      • - Hlavný kontrolór
      • - Odborné stanoviská
      • - Pripomienky
      • - Útvar hlavného kontrolóra
      • - Výsledky kontrol
      • - Správy o kontrolnej činnosti
      • - Plán kontrolnej činnosti
      • - Monitoring dlhu
      • - Register kontrolných zistení a odporúčaní
      • - Podanie podnetu na kontrolu
      • - Kontakty
    • Organizácie
      • - Školy a školské zariadenia
      • - Sociálne
      • - Kultúrne
      • - Iné organizácie
    • Právnické osoby
    • Kompetencie
      • - Cestovný ruch
      • - Doprava
      • - Kultúra
      • - Regionálny rozvoj
      • - Územné plánovanie
      • - Životné prostredie
      • - Sociálne veci
      • - Školstvo
      • - Zdravotníctvo
  • Úradná tabuľa
    • Povinné informácie
      • - Povinné informácie
      • - Úrad Košického samosprávneho kraja
      • - Zmluvy
      • - Objednávky
      • - Faktúry
      • - Verejné obstarávanie
      • - Dotácie
      • - Stavebný úrad
      • - Civilná ochrana
      • - Spracúvanie osobných údajov
      • - Petície
      • - Správne konania
      • - Sadzobník správnych poplatkov
    • VZN a legislatíva
      • - Materiály na pripomienkovanie
      • - Všeobecne záväzné nariadenia
      • - Iná legislatíva
    • Majetok KSK
      • - Predaj majetku
      • - Prenájom majetku
      • - Prebytočný nehnuteľný majetok
      • - Povinné informácie k majetku
      • - Správa majetku KSK
      • - Zásady hospodárenia s majetkom KSK
    • Financie
      • - Rozpočet
      • - Výročná správa
      • - Záverečný účet
      • - Cenová regulácia a cenová kontrola
    • Personalistika
    • Projekty
      • - Programové obdobie 2021 - 2027
      • - Programové obdobie 2014 – 2020
      • - Programové obdobie 2007 – 2013
      • - Projekty a zámery - rok 2025
      • - Projekty a zámery - rok 2024
      • - Ukončené projekty - rok 2023
      • - Tabačka
    • Rozvoj regiónu
      • - PHRSR KSK na roky 2023 – 2027
      • - PHSR KSK na roky 2016 - 2022
      • - Dokumenty a publikácie
      • - Integrovaná územná stratégia
    • Elektronické služby
  • Smart región
    • Aktuality
    • Fakty o kraji
      • - Úvod do kraja
      • - Terra Incognita
      • - Videá z kraja
      • - Dokumenty
      • - Symboly Košického samosprávneho kraja
      • - Partnerské regióny
      • - Samosprávne kraje
      • - Panorámy a prehliadky
    • Informačné centrá
    • Obce a mestá Košického kraja
    • Región Abov
      • - Spoznajte Abov
      • - Kultúra regiónu Abov
      • - História regiónu Abov
      • - Príroda regiónu Abov
      • - Turistika regiónu Abov
    • Región Gemer
      • - Spoznajte Gemer
      • - Kultúra regiónu Gemer
      • - História regiónu Gemer
      • - Príroda regiónu Gemer
      • - Turistika regiónu Gemer
    • Región Spiš
      • - Spoznajte Spiš
      • - Kultúra regiónu Spiš
      • - História regiónu Spiš
      • - Príroda regiónu Spiš
      • - Turistika regiónu Spiš
    • Región Zemplín
      • - Spoznajte Zemplín
      • - Kultúra regiónu Zemplín
      • - História regiónu Zemplín
      • - Príroda regiónu Zemplín
      • - Turistika regiónu Zemplín
    • Geoportál KSK
    • Terra Incognita
    • Kalendár kultúrnych akcií
  • Transparentný kraj
    • Viac o transparentnom kraji
    • Otvorená samospráva
    • Predaj a nájom majetku
    • Politika participácie verejnosti na rozhodovaní samosprávy
    • Participácia
      • - Participácia a regionálna územná samospráva
      • - Participatívne procesy
      • - Koordinátori participácie
      • - Aktuálne v participácii
      • - Publikácie
    • Prístup k informáciám
    • Zmluvy, faktúry, objednávky
    • Rodová rovnosť
    • Mediálna politika
    • Regionálny rozvoj a životné prostredie
    • Územné plánovanie
    • Verejné obstarávanie v kraji
    • Sociálna politika v kraji
    • Rozpočet v kraji
    • Zdravotná politika v kraji
    • Doprava v kraji
    • Kultúra v kraji
    • Cestovný ruch v kraji
    • Školstvo v kraji
    • Šport v kraji
      • - Rezervácia športovísk
    • Projekty a investície
    • Často kladené otázky
      • - Oblasť dopravy
      • - Oblasť kultúry
      • - Oblasť majetku
      • - Oblasť financií
      • - Oblasť sociálna
      • - Oblasť verejného obstarávania
      • - Oblasť zdravotníctva
      • - Oblasť školstva
      • - Oblasť energetiky
      • - Oblasť verejnej správy
      • - Oblasť regionálneho rozvoja
      • - Oblasť GIS
      • - Oblasť územného plánovania
      • - Oblasť cestovného ruchu
    • Dotazník TIS 2022
  • Kontakty
  • Ikona Facebook Facebook
  • Ikona Instagram Instagram
  • Ikona Youtube Youtube
  • Vytočiť telefónne číslo +421 55 7268 111
  • Napísať email na webinfo@kosickazupa.sk
  • Zmenšiť veľkosť textu
  • Základná veľkosť textu
  • Zväčšiť veľkosť textu